UKK
Alla usein kysyttyjä kysymyksiä Pidro Challenge pelistä.
Peli on testattu Chromella ja Edgellä. Muilla selaimilla itse peli toimii mutta grafiikan skaalaus voi olla hieman erilainen. Peliä ei ole varsinaisesti rakennettu mobiilille mutta kyllä toimii vaikka grafiikka voi olla aika pientä monine elementteineen samaan aikaan näytöllä.
Kirjautuneet pelaajat kiipeilevät rankinglistalla. Seuraavat tekijät vaikuttavat (mainitussa tärkeysjärjestyksessä): Pelaajataso (pronssi, hopea jne) , palkintopisteet, erotus voitettujen ja hävittyjen pelien välillä ja voittoprosentti..
Tietokonepelaajat eivät huijaa. Niillä on käytettävissä tarkalleen sama informaatio kuin ihmispelaajatkin. Tietokonepelaajat eivät ”näe” vastustajan kortteja eikä ”tiedä” etukäteen mitä ´pakasta tulee. Pakka on satunnainen ja tietokonepelaajilla on aivan sama todennäköisyys hyvien korttien suhteen.
Tietokoneprofiilit vain rehellisesti osaavat pelata pidroa, jotkut niistä pelottavan hyvin.
.
Valitettavasti käy niin että jos netti kaatuilee kriittisellä hetkellä juuri kun ohjelman pitää laskea pelattavaa korttia, peli jumittuu eikä pääse omin neuvoin siitä eteenpäin. Pitää ladata uudestaan ja siinä sitten napsahtaa -14.
Siinä vaiheessa kun otimme käyttöön rankinglistan huomasimme että peliä ladattiin sumeilematta uusiksi parempien korttien toivossa. Joillakin voittoprosentti nousi yli 90%. Ennen rankinglistaa asia ei ollut mitenkään kriittinen kun ihmiset pelasivat vain itse itseään vastaan. Emme keksineet parempaa keinoa kun tehdä udelleenlataamisesta kannattamattomaksi sillä huonolla sivuvaikutuksella että jos netti oikeasti kaatuilee ja peli jää kesken niin saa valitettavasti myös saman pistevähennyksen kun emme pysty näkemään serveriltä käsin eroa.